Monday, March 22, 2010

kerana RM1.50..

Salam Alayk..

ok..baru je gi amek baju dobi..saya taw..saya malas..so telah dirajin-rajinkan diri nak hantar dobi..banyak sangat baju..BTN nye pasal..ooppss..tak salahkan BTN..tapi..hemm..

"anak nak hantar dobi ke?.."

"aah makcik..kedai sebelah ni tutup sementara plak.."

"boleh hantar kat kedai makcik..kawan makcik yang buat dobi.."

"berapa ringgit ye makcik untuk 1kg?"

"rm1.50 je.."

"ok lah makcik.."

tapi apesal 2.7kg kene bayar sampai rm6..ish2..heran aku..takpe laa..

but then,aku tak puas hati lagi..kedai dobi tu dah berjaya mengotorkan dan hampir meranapkan baju2 aku..huargh!!..

2 point(s) of view:

nascaramello said...

ape lagi yati. pegilah serang makcik tu. basuh dia sampai jernih.

dukturah ruhi said...

bukan basuh smpai jernih je..boh clorox skali..smpai ilang..

Post a Comment